Kecárna Playlisty
Obnov stránku
Desktop verze
Horní menu

So What'cha Want - text

playlist

The new customer

Yo plug me in just like I was Eddie Harris,
You eatin' crazy cheeze like you'd think I'm from Paris,
You know I get fly, you think I get high,
Ask a little something, I'm gonna take you for a ride
So tell me: who are you dissin'?
Maybe I'm missin' the reason that you're
Smilin' or wide, and so listen
In my head I just wanna take 'em down
'magination set loose and I'm gonna shake 'em down
Let if flow like a mudslide
'cause when I get on, I'm like the fire that glides
I got depth of perception in my text yall
I got props I can't mention, 'cause it'd vex y'all
So whatcha whatcha whatcha want
I get so funny with with the money that ya flaunt
I said where'd you get your information from huh?
You think that you can front when revelation comes?

Yeah, you can't front on that

wall-to-wall

Well they call me Mike D the ever lovin' man
I'm like spooney G well I'm the metropolitician
The weather is mellow in my Chevy Impala,
but the sweat is gettin' wetter in that thing around your collar.
Like a dream I'm flowing without no stoppin'
Sweeter than a cherry pie with Ready Whip toppin'
Hey Mike, yeah Mike, kickin' it wall-to-wall
Well I'll be callin' out to people like a casting call

Tripping with dealer

Well it's whack when you're jacked in the back of a ride
With your know with your flow when you're out gettin' by
Believe me what you see is what you get
And you see me I'm comin' up like it's a bet
Well I think I'm losin' my mind this time
This time I'm losin' my mind that's right I said
I think I'm losin' my mind this time this time
I'm losin' my mind.

Yeah, you can't front on that.

tired of the business

But little do you know about somethin' I don't talk about
I'm tired of drivin' the same streets that I walk about
But in the mean time I'm wise to people's minds
I've got eyes in the back of my head so I realize

suppliers enforce

Well I'm Jack the Splack, I'm here to whack y'all
I want you off the wall if you're playin' the wall
I said whatcha whatcha whatcha want
I said whatcha whatcha whatcha want
You suckers write me checks and then they bounce
So I reach into my pocket for the fresh amount
See I'm the mob's gleaner, this is the Cleaner
I'm the illest mutha fucka from here to Gardena

Imprisoned

Now, I'm as cool as a cucumber in a bowl a hot sauce
You got the rhyme and reason but you got no court
Well if you're hot to trot; you think you're slicker than grease
I got news for you, cootch, you'll be suckin' like a leech

Yeah, you can't front on that.

So whatcha whatcha whatcha want

Text přidal LexaxL

Videa přidal Sigur


Check Your Head

Beastie Boys texty

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace.