playlist

Underground King - text, překlad

yo
t.a.o
underground king
Run around like chickens would you please
I don’t care if you’re feeling me
Money, power, all you got is greed
Can you, run around, run around me yeah
Please call me T.A.O
Even if you don’t want to, you have to call me T.A.O.
want to talk crap to me? don’t. better go look for your parents
my time’s too precious to be wasted, I’m busy boy
my black card, too many has become a trouble
YSL, 6 pieces globally, I have a couple
Every single Yeezy yeah I step in puddles
Want to have this kind of life? I suggest you can buy lotto
Don’t say I’m proud, I’ve never been proud
Even with billions of pocket money I have never been proud
Please get real, see the times y'all, yeah c-pop who’s leading the game
so many rap out there, only this one’s worthy to be proud of
la la la * turn it up!
La la la * go down down down down
move forward together with me in this song
See the times y’all! this cpop dynasty
Do rap gods give a damn. Don’t gotta thank you
I’m just so cool, underground king, that’s me
if you are not happy with “I’m the sovereign”
cheap works are either full of crap or vulgarities
those who say my rap’s out of beat and those choose to blindly attack me, shut up!
continue to listen, you all are not qualified to use my “go die”!
Fantastic my rap game
And your shit is a fire game
everyone hears my flow, that’s my king card
a naturally penetrating voice, do you like it?
this song will definitely be written into the textbooks, however you like
oh my god waiter, can you take my order please
filet mignon the cut
Player here’s a tip pull up my Lambo7 by the front
get my airplane ready, going to the next place for holidays ok?
don’t be envious, not everyone can become someone special like me
too many people only know how to talk
or those say unrealistic things but can’t put it into action
the minute lyrics come to me I pick up my pen, like Michaelangelo’s art
this talent, if you want to compete with it, then practice your rhythm first!
la la la * turn it up!
La la la * go down down down down
move forward together with me, in this song
See the times y’all! This C-pop dynasty
Do rap gods give a damn. Don’t gotta thank you
I’m just so cool, underground king that’s me
I’m a natural born idol, great at all things
really it’s, fantasy
be it rapping, singing or acting
i’m just that good
A vip no matter where I go
but i respect everyone
if you don’t understand that then snapback to your fantasy, get the fuck outta my ear
now listen to this beat, nod your heads
clap your hands along the music
want to listen to an encore? then keep looping this song
now listen to this beat, nod your heads
clap your hands along with the music
want to listen to an encore? then keep looping the song!

Text přidala MystWarior

Text opravila MystWarior

Video přidala MystWarior

yo
t.a.o
Král podsvětí
Běhat dokola jako slepice, to by sis přál?
Nestarám se o to, jestli ke mě něco cítíš.
Peníze, moc.. všechno, co máš je z chamtivosti.
Budeš běat kolem mě? Yeah.
Prosím, oslovujte mě T.A.O
I přesto, že nebudeš chtít, říkej mi
T.A.O
Chceš mi vykládat nesmysly? Ne. Raději si najdi své rodiče.
Můj čas je drahý na to, aby byl promarněn. Jsem zaneprázdněný kluk.
Má černá karta mě dostala do tolika problémů.
YSL, 6 kousků celého světa, mám jich pár
Každý jednotlivý rok chodím kalužemi
Chtěl by jsi mít tento druh života? Navrhuji ti si koupit výherní los
Neříkej, že jsem pyšný, nikdy takový nebudu
Ani s bilionem po kapsách nebudu nikdy pyšný
Prosím, podívej se na to reálně, yeah k-pop
Kdo řídí hru?

Překlad přidala MystWarior

Překlad opravila MystWarior


Přihlášení

Registrovat se

Underground King

Z.Taotexty

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace.