Kecárna Playlisty
Obnov stránku
Desktop verze
Horní menu

Gettin' It Started (Ft. Cedric The Entertaine.. - text

playlist

[Cedric:] Hey, alright, come on in. What's up baby?
[La La:] Hey, Boo. What's up?
[Cedric:] You lookin' good
[La La:] Thank You
[Cedric:] What's them, are they some gucci?
[La La:] Well, you know, you know
[Cedric:] You lookin' good wit it, fo' sho'. Yeah everything is nice, I'm lookin' good, I'm feelin' good
[La La:] Everything is good
[Cedric:] We gonna have a good time this evening
[La La:] No doubt
[Cedric:] Just chillin' got a little champaign over here. Want somethin' to drink?
[La La:] Yeah, I'm thirsty. Damn baby!
[Cedric:] Excuse me, I already--
[La La:] You smell like bologna! Ew!
[Cedric:] Excuse me, I already been drinkin' a little somethin'. You know?
[La La:] Uh uh
[Cedric:] Nah, that's my bad, don't even trip
[La La:] Alright
[Cedric:] I just had a little somethin' earlier, excuse me. Wait. What you need?
[La La:] I need that new Nellyville
[Cedric:] The new Nelly. Huh?
[La La:] Yeah, yeah now that right there get's me real loose
[Cedric:] You want that new Nelly, the new Nellyville, right? I think I got that, hold on
[La La:] I need that Nellyville
[Cedric:] Let me look over here, I don't know, I'm almost sure I got that, I got it here baby
[La La:] Alright baby, okay, alright
[Cedric:] I got all the hot stuff, I usually have everything new, let me see
[La La:] Damn baby my auntie gotta couch just like that
[Cedric:] You talkin 'bout... you want Nelly though. Right?
[La La:] Oh. Yeah the Nellyville
[Cedric:] You Nelly, not The Lunatics, Nelly
[La La:] What's wrong? You ain't got it?
[Cedric:] Uh oh, uh oh, uh oh
[La La:] Yeah
[Cedric:] I got you
[La La:] Okay
[Cedric:] I think um, let me see, god damn
[La La:] How much you pay for rent in this spot?
[Cedric:] I ain't got Nelly, I got Ocanelly, I got... [sings] Put it in yo' mouth
[La La:] There will be none of that tonight, uh uh, no baby
[Cedric:] A'lright, cool, I'm not lyin' maybe later on, ain't nuttin' to it, hopefully, hopefully
[La La:] Na eh
[Cedric:] Look
[La La:] What's the problem?
[Cedric:] So that's what you need though?
[La La:] Nellyville is what I need, Nel-ly-ville
[Cedric:] That's what you need?
[La La:] Uh huh
[Cedric:] I got you don't even trip
[La La:] Okay
[Cedric:] I want you to stay & I'm a run to the store, real quick, I'm a just run down to the street, right down
[La La:] Hurry up, hurry up
[Cedric:] I want you to sit here, look good
[La La:] Nellyville
[Cedric:] Look delicious, like yourself
[La La:] Uh uh
[Cedric:] I'll be right back, you keep it hot for me
[La La:] Okay
[Cedric:] I'm goin' to get that Nellyville for you
[La La:] Uh uh
[Cedric:] Right away
[La La:] Hurry up
[Cedric:] I'll be right back, don't go nowhere
[La La:] Nellyville
[Cedric:] I mean that
[La La:] & I'm sayin' you got some food in this spot? I'm hungry

Text přidala Loa-loa

Video přidala Loa-loa

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace.